Інформаційна гігієна – одна з найважливіших навичок нашого часу. Уміння розпізнавати фейки та маніпуляції й самому відповідально ставитися до того, що постиш, формується завдяки розвитку критичного мислення.
Саме цього я вчу на майстер-класах із медіаграмотності. Проводити їх можна із групою з 10-15 дітей приблизно однакового віку (приміром, 11-13 років, 14-17 років) – на вашій території або в орендованому приміщенні. Усі майстер-класи відбуваються в інтерактивному форматі та включають ігри та рухливі завдання.
Приблизні теми майстер-класів:
11-13 років
Сторітелінг
Як цікаво розповідати історії, якою є структура “ідеального” захопливого сюжету. Розвиток мовлення, аналіз текстів та ігри на закріплення матеріалу. За бажання можемо спиратися на твори, які діти зараз вивчають на уроках української та світової літератури. Тривалість заняття – 2 години.
Як не стати рекламожером?
Чому нам так хочеться все купувати? Як ми робимо вибір? Як маркетологи маніпулюють нами, досліджують поведінку покупців і формують смаки, моду та побутові звички?
Тренінг спрямований на усвідомлення штучності бажання отримати певні речі та, відповідно, розвиток відповідального споживання.
Тривалість заняття – 2 години.
14-17 років
Антифейк: вчимося протистояти маніпуляціям
На реальних прикладах із реклами, політики та економіки розбираємося, як вчасно виявити фейк та вберегти близьких від необдуманих кроків і зайвих емоцій. Основне спрямування тренінгу – відпрацювання навичок критичного аналізу медіа-повідомлень та перевірки інформації.
Тривалість заняття – 2-3 години.
Статистика, звіти та мапи: як аналізувати “віжуалс”, якими нас гіпнотизують
Дорослі:
Як говорити з дітьми про новини
Як дивитися новини (і чому справи у світі кращі, ніж здається)