Інтегровані заняття з історії, географії, мистецтва та культури допоможуть вашій дитині розвинути критичне мислення, навчитися ставити питання та знаходити відповіді, працювати з різноманітними джерелами інформації.
Чимало дітей вважають історію та географію нудними та незрозумілими, а історію культури та мистецтва – просто непорозумінням. “Це нікому не потрібно, навіщо це взагалі знати?!” – дуже поширене нарікання.
Я теж не знаю, навіщо пам’ятати кількадесят історичних дат чи те, як саме маневрували війська під час битви під Жовтими Водами. Можна визубрити дати народження й смерті всіх королів Франції – але чи наблизить це вас до розуміння їхньої зовнішньої політики чи того, як на економіку країни вплинули великі географічні відкриття? Та й питання “навіщо все це знати” – лишається відкритим.
От тільки я знаю – навіщо. І знаю, чому їм нецікаво – і як зробити суху теорію захопливою пригодою. Я знаю, що історія – це дзеркало нашого сучасного життя. Географія – це не маршрут у гуглокартах з оптимальною кількістю пересадок. Це той фактор, який обумовлює спосіб життя, кухню, одяг, звичаї та політику…
Головне завдання, яке я ставлю перед собою – дати те, чого не вистачає шкільній програмі: бачення загальної картини розвитку цивілізації та культури, взаємозв’язків між народами та країнами, розуміння прямої залежності між історією та географією.
Чим ми займаємося з дітьми?
Ми створюємо таймлайни, виготовляємо унікальні конспекти, працюємо з мапами та історичними джерелами, робимо дослідження та проекти. За бажання батьків – ходимо до музеїв та важливих для історії Києва та нашої країни місць.